AKİT MENÜ

Siyaset

Almanya Başbakanı Merkel’in karantina süresi sona erdi

Almanya Başbakanı Angela Merkel’in, korona virüsüne karşı tedbir amacıyla girdiği karantina süreci sona erdi.

Almanya Başbakanı Angela Merkel’in, korona virüsüne karşı tedbir amacıyla girdiği karantina süreci sona erdi.


Tedbir amacıyla kendi isteği üzerine karantinaya giren Almanya Başbakanı Angela Merkel’in karantina süresi doldu. Almanya Hükümet Sözcüsü Steffen Seibert yaptığı yazılı açıklamada, "Şansölye, bugün Başbakanlıktaki işine geri dönüyor. Robert Koch Enstitüsü’nün tavsiyesi üzerine girdiği 14 günlük karantinası sona erdi. Başbakanlık, mesafe için tavsiyelere uymaya devam edecektir" ifadelerini kullandı.

Öte yandan, Almanya Başbakanı Angela Merkel 14 gün önce zatürre aşısını yapan doktorun Covid-19 testinin pozitif çıkmasını sonucu kendi isteğiyle karantina altına alınmıştı. 14 günlük süre içinde Merkel’e yapılan 3 ayrı testin sonucu negatif çıkmıştı.

Yorumlara Git

Villa başına haraç, meclis üyelerine zarfla ‘kara para’ maaş! CHP’li şile Belediyesi’nde milyonluk soygun!

Ticaret Bakanlığından gurbetçilere ve yolculara rahat nefes aldıran açıklama! Gümrükten geçişte her yolcu için muafiyet limitleri belli oldu

CHP’li belediyenin toplamadığı çöplükte çıkan yangın makilik alana sıçradı

Sosyal medyada büyük beğeni topladı! Mezuniyet töreninde muhteşem konuşma

Esfele Safilin kana doymuyor: İblis Gazze'de yine masumları vurdu!