AKİT MENÜ

Siyaset

KKTC Başbakanı Tatar’dan Johnson’a geçmiş olsun mesajı

KKTC Başbakan Ersin Tatar, İngiltere Başbakanı Johnson’a geçmiş olsun dileğinde bulundu.

KKTC Başbakan Ersin Tatar, İngiltere Başbakanı Johnson’a geçmiş olsun dileğinde bulundu.


Kuzey Kıbrıs Türk Cumhuriyeti (KKTC) Başbakan Ersin Tatar, İngiltere Başbakanı Boris Johnson’a geçmiş olsun dileğinde bulundu. Tatar, sosyal medya hesabından yaptığı açıklamada, “Birleşik Krallık Başbakanı Boris Johnson’un Covid-19 nedeniyle kaldırıldığı hastanede yoğun bakıma alınmasını üzüntü ile öğrenmiş bulunuyoruz. Şahsım, hükümetim ve Kıbrıs Türk Halkı adına Sayın Başbakana acil şifalar dilerim” ifadelerini kullandı.

Yorumlara Git

Esfele Safilin kana doymuyor: İblis Gazze'de yine masumları vurdu!

AK Parti’den Başkan Erdoğan’a yeni şarkı: Dombra’dan sonra büyük ses getirecek

Batı’da ne varsa Doğu’ya da o Terörö üssü Hakkari'den sağlık üssü Hakkari'ye

Katillerle imzalar atıldı Anlaşma tamam ama güvenen kim!

Meteoroloji uzmanından dikkat çeken uyarı.... Aman dikkat! Bu sene yaz bitmeyecek