AKİT MENÜ

Siyaset

TBMM'de vekillerden korona önlemi

TBMM'de Genel Kurula katılan milletvekilleri maske takarak koronavirüse karşı önlem aldı.

Türkiye Büyük Millet Meclisi Genel Kurulu oturumuna milletvekilleri, maske ile katıldılar. Hürriyet'in haberine göre TBMM Başkanvekili Levent Gök, "Sosyal mesafeyi koruyarak, maske takılmanın zorunlu olduğu bir sürecin içindeyiz. Bundan sonraki çalışmalarımızı maske takarak ve sosyal mesafeyi korumaya özen göstereceğiz." ifadelerini kullandı.

TBMM Başkanvekili Levent Gök milletvekillerine maske takmalarının ve Genel Kurul’da bulunan herkesin maske takmasının zorunlu olduğunu söyleyerek, milletvekili sıralarında milletvekilleri için maske ve el dezenfektanı bulunduğu konusunda uyardı. Milletvekilleri de bu uyarıları dikkate alarak maskelerini taktılar.

Yorumlara Git

Esfele Safilin kana doymuyor: İblis Gazze'de yine masumları vurdu!

AK Parti’den Başkan Erdoğan’a yeni şarkı: Dombra’dan sonra büyük ses getirecek

Batı’da ne varsa Doğu’ya da o Terörö üssü Hakkari'den sağlık üssü Hakkari'ye

Katillerle imzalar atıldı Anlaşma tamam ama güvenen kim!

Meteoroloji uzmanından dikkat çeken uyarı.... Aman dikkat! Bu sene yaz bitmeyecek