AKİT MENÜ

Siyaset

TBMM Başkanı Mustafa Şentop, İran Meclis Başkanı Ali Laricani le görüştü

Türkiye Büyük Millet Meclisi Başkanı Mustafa Şentop, Koronavirüs testi pozitif çıkan ve tedavisi devam eden İran Meclis Başkanı Ali Laricani’yi telefonla arayarak geçmiş olsun dileklerini iletti.

Türkiye Büyük Millet Meclisi Başkanı Mustafa Şentop, Koronavirüs testi pozitif çıkan ve tedavisi devam eden İran Meclis Başkanı Ali Laricani’yi telefonla arayarak geçmiş olsun dileklerini iletti.


Şentop, Laricani ile görüşmesine ilişkin, “Sayın Laricani’ye geçmiş olsun ve şifa dileklerimi ilettim. Kendisi sağlık durumunun iyi olduğunu ve tedavisinin devam ettiğini söyledi” dedi.

İran Meclisi Kültür ve Halkla İlişkiler Ofisinden yapılan yazılı açıklamada, Meclis Başkanı Laricani’nin Kovid-19 testinin pozitif çıktığı ve karantinaya alınarak tedavisine başlandığı aktarılmıştı.

Yorumlara Git

Esfele Safilin kana doymuyor: İblis Gazze'de yine masumları vurdu!

AK Parti’den Başkan Erdoğan’a yeni şarkı: Dombra’dan sonra büyük ses getirecek

Batı’da ne varsa Doğu’ya da o Terörö üssü Hakkari'den sağlık üssü Hakkari'ye

Katillerle imzalar atıldı Anlaşma tamam ama güvenen kim!

Meteoroloji uzmanından dikkat çeken uyarı.... Aman dikkat! Bu sene yaz bitmeyecek