AKİT MENÜ

Siyaset

Bakan Soylu’dan uyarı: Terk etmeyelim

İçişleri Bakanı Süleyman Soylu, koronavirüsle mücadeleye ilişkin sosyal medya hesabından yaptığı paylaşımda, "Evimizi terk etmeyelim, şehrimizi kesinlikle terk etmeyelim" dedi.

İçişleri Bakanı Süleyman Soylu, yeni tip koronavirüs (Kovid-19) ile mücadelede "Terk etmeyelim" uyarısında bulundu.

Twitter hesabından koronavirüsle mücadeleye ilişkin paylaşımda bulunan Bakan Soylu, "Evimizi terk etmeyelim, şehrimizi kesinlikle terk etmeyelim" ifadelerini kullandı.

“Terk etmeyelim”

Bakan Soylu, Twitter hesabından açıklama yaparak, koronavirüs ile mücadele kapsamında alınan önlemlere uymaları konusunda vatandaşları uyardı. Soylu, "Evimizi terk etmeyelim, şehrimizi kesinlikle terk etmeyelim. Üç adım kuralını hiç ihlal etmeyelim. Sabretmeye, inzivaya devam edelim, inanmaya devam edelim." ifadelerini kullandı.

Yorumlara Git

Esfele Safilin kana doymuyor: İblis Gazze'de yine masumları vurdu!

AK Parti’den Başkan Erdoğan’a yeni şarkı: Dombra’dan sonra büyük ses getirecek

Batı’da ne varsa Doğu’ya da o Terörö üssü Hakkari'den sağlık üssü Hakkari'ye

Katillerle imzalar atıldı Anlaşma tamam ama güvenen kim!

Meteoroloji uzmanından dikkat çeken uyarı.... Aman dikkat! Bu sene yaz bitmeyecek