AKİT MENÜ

Gündem

Melih Gökçek'in Süleyman Soylu'ya yolladığı mesaj ortaya çıktı

Ankara eski Büyükşehir Belediye Başkanı Melih Gökçek'in İçişleri Bakanı Süleyman Soylu'ya yolladığı mesaj ortaya çıktı.

Cumhurbaşkanlığı İletişim Başkanlığı, İçişleri Bakanı Süleyman Soylu'nun istifasını kabul etmediğini duyurdu. İçişleri Bakanı Süleyman Soylu'nun istifa açıklaması sonrası Ankara eski Büyükşehir Belediye Başkanı Melih Gökçek'in mesajı ortaya çıktı.

Melih Gökçek, Bakan Soylu'ya yolladığı mesajında, "Vallahi çok üzüldüm. Ne size bu kadar dokundu bilmiyorum.Keşke bir dönüş olsa.Cumhurbaşkanımızdan ret gelirse Allah aşkına en ufak direnç gösterme" ifadelerini kullandı.

Yorumlara Git

CHP’li Şile Belediyesi’ne bir operasyon daha! Çok sayıda gözaltı var

Cumhurbaşkanı Erdoğan ile Bakan Çiftçi’nin “Çorum” diyaloğu gündem oldu! Duyan, kahkahalara boğuldu

Bakan Akın Gürlek duyurdu! 24 ilde yapılan operasyonlarda yüzlerce gözaltı var

Türkiye güne dev operasyonla uyandı! Tam 51 gözaltı var

Kalibaf Trump’ı yalanladı ve suçladı GDO’lu ABD