AKİT MENÜ

Gündem

Melih Gökçek'in Süleyman Soylu'ya yolladığı mesaj ortaya çıktı

Ankara eski Büyükşehir Belediye Başkanı Melih Gökçek'in İçişleri Bakanı Süleyman Soylu'ya yolladığı mesaj ortaya çıktı.

Cumhurbaşkanlığı İletişim Başkanlığı, İçişleri Bakanı Süleyman Soylu'nun istifasını kabul etmediğini duyurdu. İçişleri Bakanı Süleyman Soylu'nun istifa açıklaması sonrası Ankara eski Büyükşehir Belediye Başkanı Melih Gökçek'in mesajı ortaya çıktı.

Melih Gökçek, Bakan Soylu'ya yolladığı mesajında, "Vallahi çok üzüldüm. Ne size bu kadar dokundu bilmiyorum.Keşke bir dönüş olsa.Cumhurbaşkanımızdan ret gelirse Allah aşkına en ufak direnç gösterme" ifadelerini kullandı.

Yorumlara Git

Trump'tan KAAN için kritik adım! Satış Kongre'ye bildirildi!

Daha evvel inkar ediyorlardı: FETÖ'cüler canlı yayında hırsızlığı itiraf etti!

Kritik Tehdit: Somaliland Hedef Alınacak!

Emre Belözoğlu'nu geride bıraktı: Arda Güler'den tarihe geçen gol!

CHP'de büyük deprem geliyor! 'Ankara Büyükşehir Belediyesi AK Parti'ye geçebilir'