AKİT MENÜ

Siyaset

ABD Büyükelçiliği: "Amerikalılar ve Türkler Covid-19’u birlikte çaba göstererek yenecek"

ABD’nin Ankara Büyükelçiliğinden yapılan açıklamada, “Amerikalılar ve Türkler, Covid-19’u birlikte çaba göstererek yenecek” denildi.

ABD’nin Ankara Büyükelçiliğinden yapılan açıklamada, “Amerikalılar ve Türkler, Covid-19’u birlikte çaba göstererek yenecek” denildi.


ABD Büyükelçiliğinin sosyal medya hesabından yapılan açıklamada, “Büyükelçi Satterfield ve Savunma Ataşesi Tümgeneral Reed, Dışişleri Bakanlığı ve Milli Savunma Bakanlığında görevli dostlarımızla beraber Türkiye’nin ABD’ye yönelik tıbbi malzemelerden oluşan ikinci cömert bağışını taşıyan uçağı bu sabah uğurladı. Sevkiyat, 1 Mayıs’ta Andrews JBA’ya ulaşacak. İçinde bulunduğumuz bu sıkıntılı dönemde ülkeler, partnerler ve müttefikler, daha önce bir benzerini görmediğimiz şekilde birlikte hareket ediyor. Amerikalılar ve Türkler, Covid-19’u birlikte çaba göstererek yenecek” denildi.

Yorumlara Git

ABD İran kıyılarını vurdu! Ateşkes resmi olarak sonlanırsa dünya için felaket olur!

Mehmet Şimşek'ten 'Erken seçim' açıklaması!

İçi tamamen LGBT'li sapıklarla dolu gemi İstanbul'a geliyor! Bu küstahlığa yetkililer suspus! İstanbul halkı çocuklarınızı koruyun!

Ateşkesi yok sayan ABD'ye sert uyarı! 'Karşılık vereceğiz'

Mısırlı alimin Türkiye ve Erdoğan sözleri dünyada yankılandı