AKİT MENÜ

Gündem

Şehirler arası seyahat yasağı kalktı mı? | Şehirler arası seyahat yasağı bitti mi?

Şehirler arası seyahat yasağı ne zaman kalkıyor? Koronavirüs salgını sebebiyle 30 büyük şehir ve Zonguldak'a giriş çıkışlarda kısıtlama uygulanıyor. Vatandaşların 31 şehre giriş çıkışlarda seyahat izin belgesi bulundurmak zorunda. Şehir dışına çıkmak isteyenler “Şehirler arası seyahat yasağı kalktı mı?” , “Seyahat izin belgesi şart mı?” , “Seyahat izin belgesi nereden alınır?” , “Hangi şehirlere girmek yasak?” sorularının cevaplarını araştırıyor. Peki, şehirler arası seyahat yasağı bitti mi?

Koronavirüs tedbirleri kapsamında ülke içiresindeki hareketliliği en aza indirmek için seyahat kısıtlaması kararı alındı. Vatandaşlar seyahat kısıtlamasının ne zamana kadar süreceğini araştırıyor. İşte, detaylar.

Şehirler arası seyahat yasağı kalktı mı? | Şehirler arası seyahat yasağı bitti mi?

Şehirler arası seyahat kısıtlaması yasağı henüz kalkmadı. İçişleri Bakanlığından, 31 ile yönelik giriş/çıkış kısıtlamasının 04 Mayıs Pazartesi günü kabine toplantısında yeniden değerlendirilmek üzere, pazartesi saat 00.00'a kadar uzatıldığı bildirildi.

Yorumlara Git

MHP’den Yunanistan’a Batı Trakya tepkisi: Türkiye, Batı Trakya’nın da garantörüdür! Eninde sonunda başınızı yakacaksınız!

Hürmüz Boğazı'nda ateşle oynuyorlar! Anlaşma sonrası Umman açıklarında kargo gemisine füzeli provokasyon!

"İmamoğlu suç örgütü" davasında sıcak gelişme

Gölbaşı'nda tarihi mezuniyet! Cumhurbaşkanı Erdoğan’dan teşkilata katılan 13 bin yeni yiğide talimat!

HÜDA PAR’dan İş Bankası çıkışı: Müslümanların parasıyla kurulan bankada CHP ve faiz niye var!