AKİT MENÜ

Ekonomi

BDDK 15 bankaya ceza yağdırdı

BDDK koronavirüs sürecinde yaşanan şikayetler üzerine 15 bankaya 19.6 milyon TL ceza verdi.

Güncelleme Tarihi:

BDDK'dan yapılan yazılı açıklamada, yeni tip corona virüs (Covid-19) salgınıyla mücadele sürecinde bireysel ve ticari müşteriler tarafından kuruma iletilen şikayetlerin incelendiği belirtildi.

Açıklamada, şunlar kaydedildi:

"Bu kapsamda, şikayete konu bankalar hakkında kurumumuz denetim elemanları tarafından yapılan incelemeler neticesinde düzenlenen raporda yer alan tespitlere ilişkin olarak kurumumuzca bankalara iletilen talimatlara aykırı işlem tesis edilmesi gerekçesiyle, Bankacılık Düzenleme ve Denetleme Kurulunun 14 Mayıs 2020 tarihli ve 9021 sayılı kararı ile 5411 sayılı Bankacılık Kanununun 148'inci maddesinin (b) bendi uyarınca 15 bankaya toplam 19 milyon 650 bin TL idari para cezası uygulanmasına karar verilmiştir. Söz konusu şikayetlere ilişkin inceleme süreçleri kesintisiz devam etmektedir."

Yorumlara Git

Tamar Tanrıyar hakkında yakalama kararı

Türk Kara Kuvvetleri'nin kuruluş yıl dönümünde Kur'an-ı Kerim tilaveti! Azgın azınlık “laiklik atağı” geçirecek

Ugandalı müptezel yine konuştu: Tanrı bana Türkleri kovmamı emretti! Aslanlar ve insanlar anlaşamazlar

Netanyahu savaşı Suriye’ye taşıdı! Köy köy İşgal ediyorlar

Ali Rıza Demircan Hoca yazdı! Kadir İnanır'ın yolcuğu nereye?