AKİT MENÜ

Ekonomi

Dijital Enerji Forumu‘20 haftaya başlıyor

Enerji sektörünün ilk sanal forumu olduğu belirtilen Dijital Enerji Forumu ‘20, 26 mayısta başlıyor.

Enerji sektörünün ilk sanal forumu olduğu belirtilen Dijital Enerji Forumu ‘20, 26 mayısta başlıyor.


Enerji sektörünün ilk sanal forumu olduğu belirtilen Dijital Enerji Forumu ‘20 26 mayısta başlıyor. Etkinliğe Enerji ve Tabii Kaynaklar Bakanlığı Enerji Verimliliği ve Çevre Dairesi Başkanı Dr. Oğuz Can, Enerji Piyasası Düzenleme Kurumu Elektrik Piyasası Daire Başkanı Dr. Refik Tiryaki ve EDİDER Başkanı, Ankara Yıldırım Beyazıt Üniversitesi öğretim üyesi Prof. Dr. Kamil Çağatay Bayındır, Rotterdam Erasmus Üniversitesi öğretim üyesi Prof. Dr. Wolfgang Ketter gibi önemli isimler katılacak.

Yorumlara Git

Bitti derken başladı! "Sığınaklara gidin" çağrısı

Ortalık karıştı! Hava savunma sistemleri devreye girdi

Bölge yine karıştı! ABD ordusu İran'ı vurdu

Camide tartıştığı 2 kişiyi bıçaklayarak öldürdü

Siyonistler kudurdu! Anlaşma kalplerine indi