AKİT MENÜ

Ekonomi

New York borsası yükselişle açıldı

WASHINGTON (AA) - New York borsası, yeni tip koronavirüs (Kovid-19) aşısı ve ekonominin normalleşmesine ilişkin artan iyimserlikle, haftanın ilk işlem gününe yükselişle başladı.

Açılışta Dow Jones endeksi, 600 puanın üzerinde değer kazandı ve yüzde 2,5 artışla 25.076,21 puandan işlem gördü.

S&P 500 endeksi yüzde 2,2 kazançla 3.021,13 puandan ve Nasdaq endeksi yüzde 1,7 yükselişle 9.477,51 puandan işlem görmeye başladı.

ABD'de "Ulusal Anma Günü" nedeniyle dün kapalı olan borsadaki yükselişte, Kovid-19 salgınına karşı yürütülen aşı çalışmaları ve ekonominin normalleşmeye başlamasına dair artan iyimserlik etkili oldu.

Öte yandan ABD'de bugün açıklanan verilere göre, Chicago Fed Ulusal Aktivite Endeksi, Kovid-19 salgınının etkisiyle nisanda eksi 16,74 değerine geriledi. Söz konusu veri mart ayında eksi 4,97 değerinde gerçekleşmişti.

Yorumlara Git

Almanya sıcaktan kavruluyor! Rekor 24 saat geçmeden yeniden kırıldı

Kudüs'te haraç düzenine geçit yok! Filistin lideri Abbas, siyonistlerin mukaddes topraklardaki yeni sinsi oyununu tüm dünyaya ifşa etti!

17 kilodan 9 kiloya düştü! Açlıktan ölmüş... 4 yaşındaki Aren’in ölümünde kan donduran detay

Avrupa ülkesinde beklenmedik gelişme: Tasarrufa gittiler Türkiye'ye akın edecekler

İstanbul'da feci kaza! Ölü ve yaralılar var