AKİT MENÜ

Ekonomi

Çay müstahsilleri Rize’ye gelmeye devam ediyor

Rize dışında yaşayan çay müstahsilleri çay toplamak için Rize’ye gelmeye devam ediyor.

Rize dışında yaşayan çay müstahsilleri çay toplamak için Rize’ye gelmeye devam ediyor.


Korona virüs tedbirleri kapsamında seyahat kısıtlamasına takılan çay üreticilerinin beklediği memleketlerine dönüş izninin çıkmasının ardından seyahat izin başvurularını tamamlayan Rizeli çay üreticileri hasat için memleketlerine 20 Mayıs’tan itibaren gelmeyi sürdürüyor. Sayıları 50 bini bulan çay üreticilerinden 38 bininin ilgili yerlere başvurularını yaptığı belirlenirken, şuana kadar 16 binin üzerinde çay üreticisinin Rize’ye geldiği öğrenildi.

Rize kent girişinde polis, jandarma ve sağlık ekiplerinin önlemlerinin sürdürdüğü gözlenirken, kent girişinde sağlık kontrolünden geçirilen çay müstahsilleri, kontrollerinin ardından şehre giriş yapabiliyor. Bir hafta evlerinde izole altında durmak zorunda olan çay müstahsillerinin ailelerinden 1 kişiye korona virüs testi yapılıyor. Testin ardından negatif çıkan vatandaşların aileleri çay tarlalarına girebiliyor.

Yorumlara Git

Eski Bakan'dan çarpıcı tespit! Şimdiye dek hiç bu kadar aşağılanmadık

Feodalizm Avrupa'ya geri döndü! Kıdemsizlere fırın kıdemlilere yayla

Bitik CHP okeye dönüyor! Hortumcu Mahmut konuştu kimse iplemedi

AK Parti Sözcüsü Ömer Çelik: Terörsüz Türkiye'de yeni aşamaya geçiyoruz

Villa başına haraç, meclis üyelerine zarfla ‘kara para’ maaş! CHP’li şile Belediyesi’nde milyonluk soygun!