AKİT MENÜ

Siyaset

İran’ın yeni Meclis Başkanı Galibaf: "ABD ile müzakereleri sonuçsuz ve zararlı görüyoruz"

İran’ın 11.

İran’ın 11. dönem yeni Meclis Başkanı Muhammed Bakır Galibaf, Meclisin açılış oturumunda yaptığı konuşmada, "ABD ile müzakereleri sonuçsuz ve zararlı görüyoruz" dedi.


İran’ın yeni Meclis Başkanı Muhammed Bakır Galibaf, Meclisin bugünkü açık oturumunda konuştu. Yeni 11. dönem İran Meclisinin stratejik olan direniş eksenini güçlendirmeye devam edeceğini ifade eden Galibaf, "Filistin halkı, Hamas, Hizbullah, Yemen halkı ve İslami direniş gruplarını desteklemeye devam edeceğiz" şeklinde konuştu.

Galibaf ABD ile müzakere konusunda ise, "İran meclisi, küresel emperyalizm ile mücadeleyi ideolojik ve stratejik bir durum olarak görmektedir. Küresel emperyalizmin eksenini oluşturan ABD ile müzakereleri ve uzlaşmayı sonuçsuz ve zararlı görüyoruz" ifadelerini kullandı.

Yeni Meclisin ABD tarafından düzenlenen saldırıda öldürülen Kudüs Gücü Komutanı Kasım Süleymani’nin yolunu izleyeceğini söyleyen Galibaf, "İslami direniş gruplarını desteklemeye ve onlarla iş birliği yapmaya devam edeceğiz" diye konuştu. ABD’den Kasım Süleymani’nin intikamını alacaklarını belirten İran’ın yeni Meclis Başkanı Galibaf, ABD’nin Aynul Esad karargahına yapılan saldırı ile intikamın başladığını ve bunun ABD’nin tamamen bölgeden kovulmasıyla sonuçlanacağını belirtti.

Yorumlara Git

Niğde'deki patlama sonrası İçişleri Bakanlığı'ndan flaş açıklama

Bakan Fidan'dan Kanada'da 'nükleer enerji' mesajı

İran'dan ABD ve Körfez hattına gözdağı! Devrim Muhafızlarının füzeleri ve Hürmüz Boğazı kırmızı çizgimizdir!

Başkan Erdoğan'dan Kadir İnanır için taziye mesajı

Ankara'da tarihi NATO Zirvesi için trafik düzenlemesi belli oldu! Valilikten vatandaşlara kritik ulaşım uyarısı!