AKİT MENÜ

Siyaset

Bakan Koca’dan Covid-19’dan hayatını kaybeden hemşire için paylaşım

Sağlık Bakanı Fahrettin Koca, korona virüsten hayatını kaybeden hemşire Tuğba Kuşdemir ile ilgili bir paylaşım yaptı.

Sağlık Bakanı Fahrettin Koca, korona virüsten hayatını kaybeden hemşire Tuğba Kuşdemir ile ilgili bir paylaşım yaptı.


Bakan Koca, sosyal medya hesabından yaptığı paylaşımda, “Hemşire Tuğba Kuşdemir. 1985 doğumlu. İki çocuk annesiydi. Manisa ve Bandırma Halk Sağlığı Merkezlerinde, Bandırma Devlet Hastanesinde görev yaptı. 2015’te yakalandığı kanseri yenmişti. Görevi sırasında yakalandığı Covid-19 sebebiyle vefat etti. Mücadelesi için minnettarız” ifadelerini kullandı.

Yorumlara Git

Bakan Fidan'dan Kanada'da 'nükleer enerji' mesajı

İran'dan ABD ve Körfez hattına gözdağı! Devrim Muhafızlarının füzeleri ve Hürmüz Boğazı kırmızı çizgimizdir!

Başkan Erdoğan'dan Kadir İnanır için taziye mesajı

Ankara'da tarihi NATO Zirvesi için trafik düzenlemesi belli oldu! Valilikten vatandaşlara kritik ulaşım uyarısı!

Kadir İnanır hayatını kaybetti! Zatürre tedavisi gören oyuncudan acı haber!