Ekonomi
e-Devlet kullanımında rekor artış
Ulaştırma ve Altyapı Bakanı Adil Karaismailoğlu, salgınla mücadele döneminde, e-Devlet Kapısı kullanımında rekorlar kırıldığını açıkladı.
Karaismailoğlu, açıklamasında “Aylık ortalama 300 milyon olan e-Devlet kullanım sayısı, nisan ve mayıs aylarında 500 milyona ulaştı. Özellikle, bakanlığımız hizmetlerinden, PTT maske başvurusu başta olmak üzere, sosyal yardım başvuruları, İçişleri Bakanlığı e-başvuru sorgulaması en sık kullanılanlar oldu” dedi.