AKİT MENÜ

Ekonomi

“Teknoloji üretmek için çalışıyoruz”

Hükümet, kamu kurumlarının ve şirketlerin dijital dönüşümünü tamamlamaları için tüm imkânlarını seferber ediyor. Cumhurbaşkanlığı Dijital Dönüşüm Ofisi Başkan Dr. Ali Taha Koç, Türkiye’nin teknoloji üreten bir ülke haline gelmesi için ellerinden geleni yaptıklarını dile getirdi.

 Akit  Ekonomi 

Yarış devam ediyor

Dijital dönüşüm yatırımlarının ekonomik iyileşme ve büyümenin göstergesi olarak değerlendirildiğine dikkati çeken Koç, şunları söyledi: “Yenilikçi ürünler sayesinde teknoloji, üretim yapısı ve hizmet sunum biçimleri hızla değişmektedir. Bu doğrultuda mesleklerin, iş gücü niteliklerinin dijital ekonominin gerektirdiği şekilde dönüştürülmesine yönelik çalışmalarımızı sürdürmekteyiz. Her alanda olduğu gibi dijital dönüşümde de dünyayla rekabet halindeyiz. Bu rekabette yalnızca yerli ve milli teknolojilerle öne geçebiliriz. Üzerinde çalıştığımız yerli ve milli teknolojilerimizle sağlık başta olmak üzere birçok alanda ülkemizin dijital dönüşümüne katkı sağlamayı hedefliyoruz.”

Önemli adımlar atıldı

‘Milli Teknoloji Hamlesi’ projesine odağa oturttuklarını anlatan Koç, “KamuNET’in daha güvenli hale getirilmesi içi geliştirilmesine katkı verdiğimiz yerli ve milli IP Kripto cihazının pilot çalışmaları gerçekleştirilmiş olup ürünün yaygınlaştırılmasına yönelik faaliyetlerimiz başlatılmıştır. Teknolojiyi sadece tüketen değil, üreten bir Türkiye olmak için çalışıyoruz” ifadelerini kullandı. Siber güvenliğin önemine de işaret eden Koç, “Olası bir tehdit ve saldırı anıda yabancı unsurlar tarafından kontrol edilemeyen yazılım ve donanım ürünleri kullanılmalıdır” uyarısında bulundu.

Yorumlara Git

Mısırlı alimin Türkiye ve Erdoğan sözleri dünyada yankılandı

Sıcak saatler yaşanıyor! ABD ordusu İran'a saldırdı

İran'da gizemli patlama sesleri! Sirik kentinde duyulan sesler paniğe neden oldu!

Bu ahlaksızlık durdurulmalı! Sapkınlar Boğazı kirletmeye hazırlanıyor

Ankara'da dev zirve öncesi Turkuaz operasyonu! Emniyet Müdürü çalışmaları sahada denetledi!