AKİT MENÜ

Ekonomi

Başkan Gümüş’ten çalışanlarına promosyon müjdesi

Menteşe Belediyesi ile özel bir banka arasında yapılan maaş promosyonu imza töreni Başkanlık makamında gerçekleşti.

Menteşe Belediyesi ile özel bir banka arasında yapılan maaş promosyonu imza töreni Başkanlık makamında gerçekleşti.


Belediye Başkanı Bahattin Gümüş ile Banka müdürü arasında imzalanan protokol ile Menteşe Belediyesi’nde çalışan tüm personel eşit promosyon maaşı alacak. Memurlar, kadrolu işçiler ve taşeron işçiler dâhil toplam 720 personele 2 bin 300 TL maaş promosyonu verilecek.

Protokol İmza töreninde konuşan Menteşe Belediye Başkanı Bahattin Gümüş, “Yapılan görüşmeler sonucunda personelimiz için yapılan maaş promosyon ihalesini, en yüksek teklifi veren banka ile bugün 3 yıl geçerli olmak üzere maaş protokol sözleşmesini imzaladık. Belediyemiz çatısı altındaki tüm çalışanlarımız; memurlarımız, kadrolu işçilerimiz ve taşeron işçilerimiz dâhil statü ayrımı yapılmadan eşit maaş promosyonu alacaklar. Sadece ülkemizin değil, tüm Dünya’nın pandemi nedeniyle ekonomik sorunlar yaşadığı bugünlerde çalışanlarımız arasında eşitliği sağladık. Maaş promosyonlarının çalışanlarımıza ekonomik olarak biraz nefes aldıracağına inanıyorum” dedi.

Yorumlara Git

Siyonist katiller ile Beyrut yönetimi aynı masada! ABD gözetiminde kirli ittifakın üçlü anlaşması imzalandı!

CHP'li iş adamı Sancaktepe Belediyesi'ndeki rüşveti ifşa etti: 700 milyonluk bağış mı olur?

İBB'nin sansürlediği konuşma! Silivri'deki Ekrem'in vekili: İstanbul düşerse Kudüs düşer

Milli Eğitim Bakanı Yusuf Tekin'den kürsüde imrenilecek hareket! Sünnete riayet edip suyu oturarak içti!

Bakan Fidan'dan Kanada'da 'nükleer enerji' mesajı