AKİT MENÜ

Ekonomi

New York borsası yükselişle açıldı

WASHINGTON (AA) - New York borsası, iyi gelen istihdam verisiyle haftanın son işlem gününe yükselişle başladı.

Açılışta Dow Jones endeksi, 700 puanın üzerinde değer kazandı ve yüzde 2,77 artışla 27.010,85 puandan işlem gördü.

S&P 500 endeksi yüzde 2,09 kazançla 3.177,40 puandan ve Nasdaq endeksi yüzde 1 yükselişle 9.712,17 puandan işlem görmeye başladı.

Endekslerdeki yükselişte, mayıs ayında beklenmedik bir şekilde artış gösteren istihdam verisi etkili oldu.

ABD'de tarım dışı istihdam, mayısta 2,5 milyon kişi arttı ve işsizlik oranı yüzde 13,3'e geriledi. Beklentilerin aksine düşüş gösteren işsizlik oranının, mayısta yüzde 19,7 seviyesine çıkacağı tahmin ediliyordu.

Yorumlara Git

Kadir İnanır hayatını kaybetti! Zatürre tedavisi gören oyuncudan acı haber!

Niğde'de havai fişek fabrikasında patlama: Yaralılar var

İBB yöneticisini kaçırma olayında yeni görüntüler! İşte an be an takip cihazını takma anı

Özgür ve yandaşlarına kurultay kapısı kapandı! İstinaf Özel ve destekçilerinin başvurusunu bir kez daha reddetti!

İsrail’in sözde ermeni soykırımı adımına ASİMED’den sert tepki! "Katliam dosyasını dünyaya gönderiyoruz"