AKİT MENÜ

Ekonomi

Bakan Pakdemirli: "2 bin 347 eve daha aş ve iş sağlıyoruz"

"Merkezi yerleştirmeyle 1277 mühendis, 870 veteriner hekim, 150 tekniker ve 50 teknisyen arkadaşımız atandı"

ANKARA (AA) - Tarım ve Orman Bakanı Bekir Pakdemirli, bakanlık bünyesinde çalışacak 2 bin 347 personelin atamasının merkezi yerleştirmeyle yapıldığını bildirdi.

Pakdemirli, Twitter hesabından, bakanlıkta istihdam edilecek yeni mühendis, veteriner, tekniker ve teknisyenlere ilişkin paylaşımda bulundu.

Bakan Pakdemirli 2 bin 347 eve daha aş ve iş sağladıklarını belirterek, "Yeni çalışma arkadaşlarımızı ayrı ayrı tebrik ediyorum. KPSS puanına göre ÖSYM tarafından merkezi yerleştirme ile 1277 mühendis, 870 veteriner hekim, 150 tekniker, 50 teknisyen arkadaşımızın yerleştirmeleri yapılmıştır. Ülkemize hayırlı olsun." ifadelerini kullandı.

Yorumlara Git

Niğde'de havai fişek fabrikasında patlama: Yaralılar var

İBB yöneticisini kaçırma olayında yeni görüntüler! İşte an be an takip cihazını takma anı

Özgür ve yandaşlarına kurultay kapısı kapandı! İstinaf Özel ve destekçilerinin başvurusunu bir kez daha reddetti!

İsrail’in sözde ermeni soykırımı adımına ASİMED’den sert tepki! "Katliam dosyasını dünyaya gönderiyoruz"

Trans öğretmen rezaletinde tepkiler sonuç verdi: LGBT dostu sapık da müdür de kovuldu