AKİT MENÜ

Ekonomi

Yeni paket hazırlandı! O yasak 3 ay daha uzatılıyor

Koronavirüs dönemi ve normalleşme sürecinde istihdamın korunması için hazırlanan yeni paket kapsamında kısa çalışma ödeneği, işten çıkarılana nakdi destek ve işten çıkarma yasağının süresi uzatılacak.

Koronavirüs dönemi ve normalleşme sürecinde istihdamın korunması için yeni bir paket hazırlandı. Buna göre, kısa çalışma ödeneği, işten çıkarılana nakdi destek ve işten çıkarma yasağının süresi uzatılacak.

NTV Ankara Temsilcisi Ahmet Ergen'in aktardığı bilgilere göre, yeni pakette şu detaylar yer alacak:

- Salgın ile getirilen işten çıkarma yasağı 3 ay daha uzatılacak.

- Ücretsiz izne çıkarılan işçilere nakit desteği 3 ay daha sürecek.

- Kısa çalışma ödeneği uygulaması model değişikliğe devam edecek.

- İşverene istihdamı koruması karşılığında teşvik verilmesi gündemde.

İşten çıkarma yasağı 17 Ekim'e kadar uzayacak

Koronavirüs salgınında çalışanların olumsuz etkilenmesini en aza indirmek için 17 Nisan tarihinde firmalara 3 ay boyunca işten çıkarma yasağı getirilmişti. Yasak normalde 17 Temmuz'a kadar devam edecekti. 3 aylık uzatma ile birlikte yasak 17 Ekim'e kadar uzatılmış olacak.

Yorumlara Git

Trump'tan KAAN için kritik adım! Satış Kongre'ye bildirildi!

Daha evvel inkar ediyorlardı: FETÖ'cüler canlı yayında hırsızlığı itiraf etti!

Kritik Tehdit: Somaliland Hedef Alınacak!

Emre Belözoğlu'nu geride bıraktı: Arda Güler'den tarihe geçen gol!

CHP'de büyük deprem geliyor! 'Ankara Büyükşehir Belediyesi AK Parti'ye geçebilir'