AKİT MENÜ

Ekonomi

New York borsası düşüşle açıldı

WASHINGTON (AA) - New York borsası, güne düşüşle başladı.

Açılışta Dow Jones endeksi, 125 puanlık değer kaybetti ve yüzde 0,45 azalışla 27.447,37 puandan işlem gördü.

S&P 500 endeksi yüzde 1 düşüşle 3.200,07 puandan ve Nasdaq endeksi yüzde 0,56 değer kaybıyla 9.869,23 puandan işlem görmeye başladı.

Analistler, piyasaların ABD Merkez Bankası'nın (Fed) bugün başlayacak ve kararları yarın açıklanacak Açık Piyasa Komitesi toplantısını takip ettiğini bildirdi.

Yorumlara Git

Türkiye - ABD maçı Canlı Anlatım

Hem katil hem de iftiracı! Hizbullah iddiaları yalanladı

Bir belediyeye daha rüşvet soruşturması! Tutuklama kararı verildi

Gafil İsrail'in sonu geliyor! Filistin tüm dünyaya diz çöktürdü

Rusya "barışa karşı en büyük engeli" açıkladı