AKİT MENÜ

Ekonomi

Şırnak’ta sezonun son pancarları toplandı

Şırnak’ın Beytüşşebap ilçesinde dağlarda pancar toplayarak geçimini sağlayan köylüler, son pancarı toplayarak sezonu kapattı.

Şırnak’ın Beytüşşebap ilçesinde dağlarda pancar toplayarak geçimini sağlayan köylüler, son pancarı toplayarak sezonu kapattı.


Beytüşşebap ve Uludere ilçelerindeki yüksek rakımlı dağlarda yetişen pancar, birçok köylünün gelir kapısı oldu. Aylarca dağlara tırmanıp pancar toplayan vatandaşlar 2020 yılının son pancarlarını da toplayarak sezonu kapattı. Pancar toplamak için yaylaya çıkan Fadıl Gökçe, ilk defa yaylaya çıktığını ifade ederek son kez pancar topladıklarını ve sezonu kapattıklarını söyledi. Gökçe, "Her yıl pancar topluyoruz. Bugün topladığımız pancarlarla sezonu kapattık. Çok şifalı bitki türleri var buralarda. Herkesi bu yaylaya davet ediyorum" dedi.

Yorumlara Git

Gafil İsrail'in sonu geliyor! Filistin tüm dünyaya diz çöktürdü

Rusya "barışa karşı en büyük engeli" açıkladı

Bütün dünya anladı da şu sol zihniyet anlamadı! Küresel savunmanın çelik kalbi Türkiye oluyor!

Terörist İsrail'den suikast! Şehit oldular

Türkiye’den dost ülkeye anında şefkat eli! Bakan Hakan Fidan telefona sarıldı: Yaraları birlikte saracağız!