AKİT MENÜ

Ekonomi

Aksaray üreticisinin ürünleri yüzde 2 artışla satılacak

Aksaray Ziraat Odası Başkanı Emin Koçak, Aksaraylı üreticilerin ürünlerinin yüzde 2 daha fazla fiyatla satılacağını söyledi.

Aksaray Ziraat Odası Başkanı Emin Koçak, Aksaraylı üreticilerin ürünlerinin yüzde 2 daha fazla fiyatla satılacağını söyledi.


Nüfusunun yüzde 80’inin tarım ve hayvancılıktan geçimini sağladığı Aksaray’da üreticilerin ürettiği buğday, arpa, çerezlik ayçiçeği, yağlık ayçiçeğini gibi ürünler yüzde 2 daha fazla fiyata satılacak. Konuyla ilgili bilgiler veren Ziraat Odası Başkanı Emin Koçak, AK Parti Aksaray Milletvekili Cengiz Aydoğdu, Aksaray Belediye Başkanı Evren Dinçer ile birlikte Türkşeker Genel Müdürü Mücahit Alkan ile görüştüklerini söyledi. Aksaray’ın üretim potansiyeli ve üretim kalitesi hakkında bilgiler verildiğini dile getiren Başkan Koçak, “Genel müdürümüz ile görüştük. Gerekli bilgileri verdik. Vekilimiz ve belediye bakanımız da sağolsunlar gerekli taleplerimizi dile getirerek buğday, arpa, çerezlik ayçiçeği, yağlık ayçiçeğini 2020 yılı için yüzde 2 daha fazla fiyat farkı ile Türkşeker tarafından alımının yapılması kararına varıldı. Her zaman dediğimiz gibi, biz üreticilerimizin yanındayız. Üreticilerimiz bu yıl ürünlerinden daha fazla kazanacak ve böylelikle daha fazla üretim yapılacak” dedi.

Yorumlara Git

MHP’den Yunanistan’a Batı Trakya tepkisi: Türkiye, Batı Trakya’nın da garantörüdür! Eninde sonunda başınızı yakacaksınız!

Hürmüz Boğazı'nda ateşle oynuyorlar! Anlaşma sonrası Umman açıklarında kargo gemisine füzeli provokasyon!

"İmamoğlu suç örgütü" davasında sıcak gelişme

Gölbaşı'nda tarihi mezuniyet! Cumhurbaşkanı Erdoğan’dan teşkilata katılan 13 bin yeni yiğide talimat!

HÜDA PAR’dan İş Bankası çıkışı: Müslümanların parasıyla kurulan bankada CHP ve faiz niye var!