AKİT MENÜ

Ekonomi

Üreticilere destek ödemesi başladı

Toplam değeri 886 milyon lira olan destek, ödenmeye başladı.

Tarım ve Orman Bakanı Bekir Pakdemirli, yağlı tohumlu bitkiler ve besi desteği kapsamında 886 milyon lira tutarındaki ödemelere dün başlandığını açıkladı. Bakan Pakdemirli açıklamasında, “Yağlı tohumlu bitkiler desteği kapsamında 7 ilde, 37 bin 493 üreticiye 755 milyon lira, besi desteği kapsamında 75 ilde, 66 bin 638 yetiştiricimize 131 milyon lira olmak üzere toplamda 886 milyon lira destek ödemesi yapacağız” ifadesini kullandı. Ödemelerin TC kimlik numaralarının son hanesine göre yapılacağını belirten Pakdemirli, şunları kaydetti:

“Buna göre, üreticilerimizden TC kimlik numaralarının son haneleri 0-2 olanların bugün (dün) saat 18.00’den, 4-6 olanların 19 Haziran saat 18.00’den, 8 olanların 26 Haziran saat 18.00’den sonra ödemeleri hesaplarına yatmış olacak. Ödemelerin, çiftçilerimize ve yetiştiricilerimize hayırlı olmasını diliyorum.”

 

Yorumlara Git

NATO zirvesi önce algı üstüne algı! Operasyon çocuklarından 'göz zevki' oyunu

Malatya'da 4 büyüklüğünde deprem

‘Kılıçdaroğlu’nu şehrimde istemiyorum’ kampanyasına sert tepki: Tabi… Siz hırsızları seversiniz

Rubio körfez ziyaretinde açık açık söyledi! İsrail güvende değilse barış falan yok

İslam dünyasının dağınıklığı reforma muhtaç! Müslümanlar bunu yapsa İsrail boğulur