AKİT MENÜ

Spor

Trabzonspor, Fenerbahçe maçı hazırlıklarına başladı

TRABZON (AA) - Trabzonspor, 16 Haziran Salı günü Fenerbahçe'ye konuk olacağı Ziraat Türkiye Kupası yarı final rövanş maçının hazırlıklarına başladı.

Süper Lig'de dün Göztepe'yi deplasmanda 3-1 yenen bordo-mavililer, teknik direktör Hüseyin Çimşir yönetiminde Mehmet Ali Yılmaz Tesisleri'nde çalışmalarına tekrar başladı.

Antrenmanda, birinci grupta yer alan futbolcular toparlanma, ikinci gruptakiler ise telafi çalışmaları gerçekleştirdi.

Takım, yarın yapacağı antrenmanla çalışmalarını sürdürecek.


Yorumlara Git

Almanya’da sıcak hava kabusa döndü! Serinlemek isteyen 13 kişi boğuldu

Terörist Netanyahu'dan "Erdoğan" açıklaması

Venezuela'daki felaketin bilançosu her dakika ağırlaşıyor: Ölü sayısı 1500’ü aştı, 68 binden fazla kişi kayıp!

Efkan Ala, AK Parti'nin en büyük gücünü açıkladı

Sapkın provokasyon! Haramzadeler kutsalımızı hedef aldı