AKİT MENÜ

Spor

OGM Ormanspor Kadın Basketbol Takımı'nda transfer çalışmaları

Ashley Walker ve Brittney Sykes'i transfer eden takım, Angelica Robinson ile yeniden anlaştı

ANKARA (AA) - Kadınlar Basketbol Süper Ligi ekiplerinden OGM Ormanspor, ABD'li oyuncu transferleriyle kadrosunu güçlendirdi.

Kulüpten yapılan açıklamaya göre, yeni sezon kadro çalışmaları doğrultusunda kadın basketbol A takımı için, son olarak İtalya'nın Ragusa takımında forma giyen Ashley Walker ve 2017-2018 sezonunda da takımda yer alan Brittney Sykes ile anlaşma sağlandı.

Geçen sezon kadroda bulunan Angelica Robinson ile de yeniden anlaşma yapıldı.

Yorumlara Git

Almanya’da sıcak hava kabusa döndü! Serinlemek isteyen 13 kişi boğuldu

Terörist Netanyahu'dan "Erdoğan" açıklaması

Venezuela'daki felaketin bilançosu her dakika ağırlaşıyor: Ölü sayısı 1500’ü aştı, 68 binden fazla kişi kayıp!

Efkan Ala, AK Parti'nin en büyük gücünü açıkladı

Sapkın provokasyon! Haramzadeler kutsalımızı hedef aldı