AKİT MENÜ

Spor

Fenerbahçe, kupa mesaisine başladı

Türkiye Kupası’nda salı günü Trabzonspor ile karşılaşacak olan Fenerbahçe, bu maçın hazırlıklarına başladı.

Türkiye Kupası’nda salı günü Trabzonspor ile karşılaşacak olan Fenerbahçe, bu maçın hazırlıklarına başladı.


Ziraat Türkiye Kupası yarı final rövanş maçında salı günü Trabzonspor’u konuk edecek Fenerbahçe, bu maçın hazırlıklarına akşam saatlerinde Can Bartu Tesisleri’nde yaptığı antrenmanla başladı. Hes Kablo Kayserispor karşısında maça 11’de başlayan sarı-lacivertli futbolcular antrenmanı rejenerasyon çalışması ile tamamladı. Diğer oyuncular ise ısınma ve koordinasyon hareketlerinin ardından 2 gruba ayrılarak, 5’e 2 top kapma ve pas çalışmaları yaptı.

Fenerbahçe’nin idmanını, yönetim kurulu üyelerinden Mustafa Kemal Danabaş ile Selahattin Baki de izledi.

Yorumlara Git

Efkan Ala, AK Parti'nin en büyük gücünü açıkladı

Sapkın provokasyon! Haramzadeler kutsalımızı hedef aldı

Destici’den Kur’an-ı Kerim ile alay eden soytarıya: Selman Ruşti mi olmak istiyorsun? O zaman belanı bulursun!

Tamar Tanrıyar hakkında yakalama kararı

Türk Kara Kuvvetleri'nin kuruluş yıl dönümünde Kur'an-ı Kerim tilaveti! Azgın azınlık “laiklik atağı” geçirecek