AKİT MENÜ

Spor

Giresunspor'da 3 puan hesapları

Kulüp Asbaşkanı Sinan Akgün: "Adanaspor karşısına kazanmak için çıkacağız ve 90 dakika sonunda bunu başaracağımıza inanıyoruz"

GİRESUN (AA) - TFF 1. Lig'in 29'uncu haftasında 19 Haziran Cuma günü Adanaspor ile karşılaşacak Giresunspor'un asbaşkanı Sinan Akgün, rakipleri önünde 3 puana ulaşarak play-off iddialarını sürdürmek istediklerini söyledi.

Akgün, AA muhabirine yaptığı açıklamada, yeni tip koronavirüs (Kovid-19) salgını sonrası ligin yeniden başlayacak olmasının heyecanını yaşadıklarını belirtti.

Sezona verilen arayı en iyi şekilde değerlendirmeye çalıştıklarını vurgulayan Akgün, kalan 7 hafta için tam anlamıyla hazır olduklarını dile getirdi.

Adanaspor'u konuk edeceklerini anımsatan Akgün, "Rakibimiz ligde kalma, biz ise play-off mücadelesi veriyoruz. Her iki takım da mutlak kazanmak zorunda. 90 dakika boyunca 3 puan için mücadele etmek, savaşmak gerekiyor." dedi.

Sinan Akgün, rakiplerinin ligdeki durumlarının kendilerini ilgilendirmediğini, sahaya kazanmak için çıkacaklarını aktararak, şöyle konuştu:

"Play-off mücadelesi veriyoruz. O nedenle kalan 7 maçımızı da kazanmamız gerekiyor. Adanaspor karşısına kazanmak için çıkacağız ve 90 dakika sonunda bunu başaracağımıza inanıyoruz. Sahadan 3 puanla ayrılarak play-off iddiamızı gelecek haftalara taşımak istiyoruz."

Maçın seyircisiz oynanacak olmasına rağmen saha avantajlarının bulunduğuna işaret eden Akgün, bunu en iyi şekilde değerlendirmek istediklerini sözlerine ekledi.

Yorumlara Git

Türk Kara Kuvvetleri'nin kuruluş yıl dönümünde Kur'an-ı Kerim tilaveti! Azgın azınlık “laiklik atağı” geçirecek

Ugandalı müptezel yine konuştu: Tanrı bana Türkleri kovmamı emretti! Aslanlar ve insanlar anlaşamazlar

Netanyahu savaşı Suriye’ye taşıdı! Köy köy İşgal ediyorlar

Ali Rıza Demircan Hoca yazdı! Kadir İnanır'ın yolcuğu nereye?

Aileyi ifsad akımlara geçit yok! Onursuzlardan sözde onur yürüyüşü