AKİT MENÜ

Spor

Kadın milli halterciler ve antrenörler, Kovid-19 testinden geçti

ANKARA (AA) - Konya'da Tokyo Olimpiyat Oyunları ve Avrupa Halter Şampiyonası hazırlık kampında bulunan kadın milli halterciler ve antrenörler, yeni tip koronavirüs (Kovid-19) testinden geçti.

Türkiye Halter Federasyonundan yapılan açıklamaya göre, kadın milli halterciler Rabia Kaya, Dilara Narin, Nuray Levent, Berfin Altun, Melike Günal, Dilara Ucan, Tuğçe Boynueğri, Sara Yenigün, Asuman Ayhan ve Ayşegül Çakın ile Kadın Halter Milli Takımı Teknik Direktörü Mustafa Doğan, antrenörler Erkan Kayır, İncinur Kaynar ve Gamze Şen ile masöz Nilay Şahin, Konya Halk Sağlığı Laboratuvarı Aile Sağlığı Merkezi'nde Kovid-19 testinden geçirildi.




Yorumlara Git

Türk Kara Kuvvetleri'nin kuruluş yıl dönümünde Kur'an-ı Kerim tilaveti! Azgın azınlık “laiklik atağı” geçirecek

Ugandalı müptezel yine konuştu: Tanrı bana Türkleri kovmamı emretti! Aslanlar ve insanlar anlaşamazlar

Netanyahu savaşı Suriye’ye taşıdı! Köy köy İşgal ediyorlar

Ali Rıza Demircan Hoca yazdı! Kadir İnanır'ın yolcuğu nereye?

Aileyi ifsad akımlara geçit yok! Onursuzlardan sözde onur yürüyüşü