AKİT MENÜ

Spor

Satrançta çevrim içi antrenör eğitim seminerinin üçüncüsü yapıldı

ANKARA (AA) - Türkiye Satranç Federasyonu (TSF), 1. ve 2. Kademe Antrenör Gelişim Semineri'nin üçüncüsünü çevrim içi düzenledi.

Federasyondan yapılan açıklamada, yeni tip koronavirüs (Kovid-19) salgını nedeniyle iptal edilen antrenör gelişim seminerinin, video konferans yöntemiyle gerçekleştirildiği ifade edildi.

TSF Ankara İl Temsilcisi Nilüfer Çınar Çorlulu tarafından "Taşların kötü durumu ve taktik öğeler" konusuyla başlayan seminerin, TSF Eğitim Kurulu Başkanı Olgun Kulaç'ın "Satranç kuralları ve piyon oyun sonları" konu başlığında verdiği eğitimle sona erdiği belirtildi.


Yorumlara Git

Ali Rıza Demircan Hoca yazdı! Kadir İnanır'ın yolcuğu nereye?

Aileyi ifsad akımlara geçit yok! Onursuzlardan sözde onur yürüyüşü

Zaporijya NGS'ye 60'tan fazla saldırı düzenledi Ukrayna’dan tehlikeli oyun

Kafalarda soru işaretleri oluştu! Van Barosu’ndan Rojin Kabaiş kararı

Kurtulmuş'tan Yusuf Tavaslı mesajı