AKİT MENÜ

Ekonomi

Faizsiz sistemin başarısı uluslararası alana taşındı

Türkiye’de uygulanan tasarrufa dayalı faizsiz el birliği sisteminin başarısı uluslararası online konferansta ele alındı.

Cumhurbaşkanlığı himayesinde düzenlenen Uluslararası Covid-19 Konferansı’nda konuşan Emin Grup Yönetim Kurulu Başkanı Sefa Üstün, salgın sürecinde Türkiye’de yaşanan ekonomik gelişmeleri ve salgın boyunca ekonomiye 1,5 milyar lira katkı sunan faizsiz el birliği sisteminin başarılarını uluslararası katılımcılarla paylaştı.

3 gün süren ve her gün 3 oturumun aynı anda canlı olarak gerçekleştirildiği konferansta konuşan Üstün, böyle bir etkinliğin İstanbul merkezli olarak yapılmasının önemine işaret etti. Eminevim olarak salgına rağmen ülke ekonomisine 1,5 milyar lira katkı sunduklarını ve 10 bine yakın kişinin salgın döneminde ev ve araç sahibi olmasını sağladıklarını aktaran Üstün, şu ifadeleri kullandı: “Salgın sürecinde görüntülü şube ve internet şubesi gibi inovatif dijital yatırımlarımızla kesintisiz hizmeti sürdürdük. Bu anlamda örnek bir başarı sergiledik. Bundan sonra da kaldığımız yerden devam edeceğiz. Her kesimden vatandaşlarımızı faiz yükünden kurtararak ev sahibi olabilmelerine vesile olurken, bugüne kadar 160 bini aşkın kişiyi ev ve araç sahibi yapan el birliği sistemini ülkemizin her noktasına taşımak için yatırımlarımızı hayata geçirecek, salgının izlerini ortadan kaldırmaya gayret edeceğiz. Atacağımız adımlarla her zaman olduğu gibi faizsiz sistemde tercih noktasında ilk olmayı emin adımlarla sürdüreceğiz.”

 

Yorumlara Git

Program iptali şaşırtmıştı... Kılıçdaroğlu'ndan açıklama geldi!

İşte CHP'nin sinsi düşmanı! Yücel Kaya yazdı

Ali Karahasanoğlu: Sıra Ekrem'e geliyor, bakalım bayılacak mı yoksa ayılacak mı?

İki belediyeye yolsuzluk operasyonu: Belediye başkanları gözaltında

Türkiye “Patron Devlet”tir, NATO ile sınırlandırılamaz!