AKİT MENÜ

Spor

Tedavisine başlandı! Beşiktaş'ta Domagoj Vida depremi

Beşiktaş Kulübü'nün internet sitesinden yapılan açıklamada, Domagoj Vida'da ödem tespit edildiği ve tedavisine başlandığı belirtildi.

Beşiktaş Kulübü, Domagoj Vida'da ödem tespit edildiğini duyurdu.

Siyah-beyazlı kulübün internet sitesinden yapılan açıklamada, "Futbol takımımızın 13 Haziran Cumartesi günü Fraport TAV Antalyaspor ile oynadığı maçta, sağ uyluk iç adalesinde yaralanma meydana gelen futbolcumuz Domagoj Vida'nın gerçekleştirilen MR görüntülemesinde ödem tespit edilmiştir. Domagoj Vida'nın tedavisine sağlık ekibimiz tarafından başlanmıştır." denildi.

Yorumlara Git

Ali Rıza Demircan Hoca yazdı! Kadir İnanır'ın yolcuğu nereye?

Aileyi ifsad akımlara geçit yok! Onursuzlardan sözde onur yürüyüşü

Zaporijya NGS'ye 60'tan fazla saldırı düzenledi Ukrayna’dan tehlikeli oyun

Kafalarda soru işaretleri oluştu! Van Barosu’ndan Rojin Kabaiş kararı

Kurtulmuş'tan Yusuf Tavaslı mesajı