AKİT MENÜ

Spor

Fenerbahçe 23 yıl sonra kaybetti

Türkiye Kupası Yarı Final rövanşında Fenerbahçe, Trabzonspor’a 3-1 mağlup olarak 23 yıl sonra evinde bordo-mavililere kaybetti.

Türkiye Kupası Yarı Final rövanşında Fenerbahçe, Trabzonspor’a 3-1 mağlup olarak 23 yıl sonra evinde bordo-mavililere kaybetti.


Türkiye Kupası Yarı Final ilk maçında Fenerbahçe’yi 2-1 yenen Trabzonspor, ikinci maçta da rakibini 3-1 yenerek finale yükselirken, bordo-mavili ekip, 23 yıl sonra Fenerbahçe’yi deplasmanda yenmeyi başardı. Sarı-lacivertlilerin bu sezon Galatasaray’a 20 yıllık serisini kaybetmesinin ardından Trabzonspor’a karşı 23 yıllık yenilmeme serisi sona erdi.

Yorumlara Git

Kadir İnanır’a veda!

12 Eylül cuntacısına büyük tepki! Kadir İnanır’ın cenazesinde Kenan Evren gerginliği

İsrailli tabur komutanı Lübnan'da nalları dikti

Balıkesir'de korkutan deprem! Çevre illerde hissedildi

Yahudiler Türkiye’ye şantaj kartını raftan indirdi: İsrail’den alçak Ermeni iftirası