AKİT MENÜ

Spor

Kupada maçın ardından

Trabzonspor Teknik Direktörü Hüseyin Çimşir: - "Temennim iki kulvarda da şampiyonluk yaşamak"

İSTANBUL (AA) - Ziraat Türkiye Kupası yarı final rövanşında deplasmanda Fenerbahçe'yi 3-1 yenerek adını finale yazdıran Trabzonspor'da teknik direktör Hüseyin Cimşir, hem lig hem de kupada şampiyon olmayı hedeflediklerini söyledi.

Ülker Stadı'nda oynanan karşılaşmanın ardından basın mensuplarına açıklamada bulunan Çimşir, galibiyetten ötürü takımı kutladı.

Çimşir, futbolcularının önemli bir efor sarfettiğini dile getirerek, "Kazanarak tur atlamak, adımızı finale yazdırmak mutluluk verici. Süreçle alakalı olarak daha hiçbir şey başarmadığımızı düşünüyorum, gidecek çok yolumuz var. İnşallah sezon sonunda başarmış bir şekilde konuşma şerefini yaşarım." ifadelerini kullandı.

Önlerinde kupa finaliyle beraber 8 maç olduğunu vurgulayan Çimşir, şunları kaydetti:

"Hedefimiz, arzumuz, isteğimiz iki kulvarda da finali yapmak ve şampiyon olmak. Ligde 7 zorlu müsabaka var. Kupada da final rakibimiz olacak. Daha bir şeyleri başarmış değiliz. Gidecek yolumuz var, kupayla beraber 8 final maçımız var. Hafta hafta, adım adım gidiyoruz. Temennim iki kulvarda da şampiyonluk yaşamak."

Yorumlara Git

İsrailli tabur komutanı Lübnan'da nalları dikti

Balıkesir'de korkutan deprem! Çevre illerde hissedildi

Yahudiler Türkiye’ye şantaj kartını raftan indirdi: İsrail’den alçak Ermeni iftirası

Suudi Arabistan’ı sarsan kaza! Çok sayıda ölü var

Siyonistin İşgal Bakanı baklayı ağzından çıkardı! İmzalanan anlaşma işgalin tescilidir