AKİT MENÜ

Spor

Sörloth iddialı konuştu

Türkiye Kupası yarı final rövanş maçında Fenerbahçe'yi 3-1 yenen Trabzonspor'da 2 gol kaydeden Alexander Sörloth, maç sonrası çarpıcı açıklamalarda bulundu.

Alexander Sörloth, "Santrforlar için bir süre böyledir, bazen gol atamazsınız ama ben umudumu sürdürüp gol atmaya çabalıyorum. Bugün Ekuban çok iyiydi, bana gol atmam için çok şans yarattı, böyle takım arkadaşlarım olduğu için çok mutluyum. Taraftarlarımızı sevindirebildiysek ne mutlu bize. Finaldeyiz ve devamı gelecek." sözlerini kullandı.

Yorumlara Git

İsrailli tabur komutanı Lübnan'da nalları dikti

Balıkesir'de korkutan deprem! Çevre illerde hissedildi

Yahudiler Türkiye’ye şantaj kartını raftan indirdi: İsrail’den alçak Ermeni iftirası

Suudi Arabistan’ı sarsan kaza! Çok sayıda ölü var

Siyonistin İşgal Bakanı baklayı ağzından çıkardı! İmzalanan anlaşma işgalin tescilidir