AKİT MENÜ

Spor

O anlar TV'de görülmedi! Dikkat çeken görüşme

Fenerbahçe Başkanı Ali Koç'un devre arasında Volkan Demirel'i yanına çağırıp, görüşme yapması dikkat çekti.

Trabzonspor maçında koronavirüs (Kovid- 19) tedbirleri kapsamında tek başına oturan Fenerbahçe Başkanı Ali Koç, sarı-lacivertli ekip 1-0 geriye düşünce büyük bir üzüntü yaşadı.

Beraberlik golü Ali Koç'u sevindirse de Fenerbahçe kupaya veda edince, stattan hüzünlü bir şekilde ayrıldı. Koç'un devre arasında Volkan Demirel'i yanına çağırıp, talimat vermesi de dikkatlerden kaçmadı. Demirel bu talimatları, telefonla kulübedeki teknik heyete iletti.

Emre Belözoğlu dün sinirlerine hakim olamayınca kırmızı kartla cezalandırıldı. Karşılaşmanın 24. dakikasında Serdar Aziz, Sörloth ile çıktığı hava topu sonrası sakatlık geçirdi. Kulübede olan Emre Belözoğlu, Sörloth'la tartışırken iki futbolcu da birbirlerine elleriyle sus işareti yaptı. Hakem Cüneyt Çakır, bunun üzerine Emre'yi sarı kartla cezalandırdı.

Sabah'ın haberine göre; tepkisini sürdüren tecrübeli oyuncu, ikinci sarıdan kırmızı kartla soyunma odasının yolunu tuttu. Pozisyonda Sörloth da sarı kart gördü. Emre Belözoğlu'nun devre arasında soyunma odasına giden Cüneyt Çakır'a da tepki gösterdiği öğrenildi. Emre bu sezon 7 kez sarı kartla cezalandırılırken, bunların 4'ünü yedek kulübesinde 3'ünü ise sahada gördü.

Yorumlara Git

Siyonistin İşgal Bakanı baklayı ağzından çıkardı! İmzalanan anlaşma işgalin tescilidir

Ahlaksız ideoloji esir alıyor: Sapkın oğluyla gururu duyan baba skandalı!

Cumhurbaşkanı Erdoğan: Ümmetin vebali üzerimizdedir! Gazze'nin hesabını soracağız

Eski bakan mafyadan 1 milyon dolar alırken yakalandı!

İsrail’den şaşırtmayan kahpelik Dün imza bugün saldırı