AKİT MENÜ

Spor

Galatasaray çift idman yaptı

Galatasaray, Süper Lig’in 28.

Galatasaray, Süper Lig’in 28. haftasında sahasında Gaziantep Futbol Kulübü ile oynayacağı maçın hazırlıklarına yaptığı çift antrenmanla devam etti.


Galatasaray, Florya Metin Oktay Tesisleri’nde Teknik Direktör Fatih Terim yönetiminde çift antrenman yaptı. Sabah idmanında çabuk kuvvet çalışmaları üzerinde duruldu. Günün akşamüstü yapılan ikinci antrenmanına ise koordinasyon ile ısınmayla başladı. Daha sonra hedefli ve hedefsiz pas oyunları oynandı. Ana bölümde sınırlı alanda oyunsal formda dayanıklılık çalışması yapıldı. Antrenman, yenilenme koşusu ve soğuma hareketlerinin ardından sona erdi.

Sarı-kırmızılılar, Gaziantep FK maçının hazırlıklarını yarın saat 11.00’de Florya Metin Oktay Tesisleri’nde gerçekleştireceği antrenmanla sürdürecek.

Yorumlara Git

CHP’deki köşe kapmaca Kadir İnanır'ın cenazesine de sürdü! Özgür ile Ekrem’in çelengi sahneye konuldu, Kılıçdaroğlu'nun ki kapıda kaldı!

Eski bakan mafyadan 1 milyon dolar alırken yakalandı!

İsrail’den şaşırtmayan kahpelik Dün imza bugün saldırı

Ekosistemin böcek ağı! Ekrem İmamoğlu'nun milyonlarca dolarlık rüşvet çarkı Kapalıçaşı'da böyle dönmüş!

Özgür Özel’in yerine atandığı söyleniyordu: CHP’dan Faik Öztrak açıklaması