AKİT MENÜ

Ekonomi

New York borsası düşüşle açıldı

WASHINGTON (AA) - New York borsası, beklenenden yüksek gelen haftalık işsizlik maaşı başvurularının ardından güne düşüşle başladı.

Açılışta Dow Jones endeksi, 200 puanlık değer kaybetti ve yüzde 0,77 azalışla 25.918,93 puandan işlem gördü.

S&P 500 endeksi, yüzde 0,41 düşüşle 3.100,58 puandan ve Nasdaq endeksi yüzde 0,07 kayıpla 9.904,08 puandan işlem görmeye başladı.

Endekslerdeki negatif seyirde, yeni tip koronavirüs (Kovid-19) salgınında ikinci dalgaya ilişkin endişeler ve piyasa beklentisinin üzerinde gelen haftalık işsizlik maaşı başvurularına ilişkin veriler etkili oldu.

ABD'de ilk kez işsizlik maaşı başvurusunda bulunanların sayısı, 13 Haziran ile biten haftada 1 milyon 508 bine geriledi. Önceki haftalara kıyasla düşüş gösteren veriye ilişkin piyasa beklentisi, 1 milyon 300 bin olması yönündeydi.

Yorumlara Git

Tasarruf için gelmişti! Ek bütçe talep etti

UCM yargıçları harekete geçti! ABD'ye dava açtılar

CHP'de Mansur Yavaş diktatörlüğü Haymana'yı vurdu! CHP'den istifa edip AK Parti'ye geçen Levent Koç kirli çamaşırları tek tek deşifre etti!

Trump'tan flaş açıklama! 'Erdoğan çağırmasa gitmezdim'

"Tekstil gözden çıkarıldı mı?" Bakan Bolat'tan çok net cevap