AKİT MENÜ

Spor

Gençlerbirliği'nde Kovid-19 testleri negatif çıktı

ANKARA (AA) - Süper Lig'in 28. haftasında 20 Haziran Cumartesi günü deplasmanda Hes Kablo Kayserispor'la karşılaşacak Gençlerbirliği'nde yeni tip koronavirüs (Kovid-19) testlerinin negatif çıktığı bildirildi.

Kırmızı-siyahlı kulüpten yapılan açıklamada, "Hes Kablo Kayserispor maçı öncesi yapılan rutin kontroller gereği bu sabah uygulanan Kovid-19 testlerinde teknik ekip, futbolcu ve personel kadromuzda pozitif test sonuncuna rastlanmamıştır." denildi.

Yorumlara Git

Koltuk hırsı Özgür’ü dibe götürüyor: Kamyon kasasında cılız miting

Prof. Dr. Hayati Develi 28 Şubat anısını anlattı! ‘Başörtülü öğrenci gelirse dersten atın’

İran Ordusu'ndan ABD ve İsrail'i korkutan açıklama!

Çok sayıda gözaltı var! Irak parlamentosuna yolsuzluk operasyonu

Şaibeli delegelerle baskın kurultay hayal oldu