AKİT MENÜ

Spor

Denizlispor, Beşiktaş maçı hazırlıklarına devam ediyor

Denizlispor, Süper Lig’in 28.

Denizlispor, Süper Lig’in 28. haftasında konuk edeceği Beşiktaş maçı hazırlıklarını sürdürdü. Yeşil-siyahlı ekip antrenman öncesinde korona virüs testine tabi tutuldu. Çalışmalara ise 3 futbolcu katılmadı. Antrenmanı ziyaret eden yeni Denizli Valisi Ali Fuat Atik futbolculara başarılar diledi.


Süper Lig’in 28. haftasında Cumartesi günü Denizli Atatürk Stadı’nda saat 21.00’de Beşiktaş’ı konuk edecek olan Denizlispor hazırlıklarına Haluk Ulusoy Tesisleri’nde Teknik Direktör Bülent Uygun gözetiminde çalışmalarına devam etti. Antrenmanı izlemek üzere tesislere ziyarete gelen yeni Denizli Valisi Ali Fuat Atik futbolculara başarılar diledi. Öte yandan, geçen hafta oynanan Sivasspor maçında sakatlanarak oyundan çıkan futbolcu Ogenyi Onazi’nin tedavisinin devam ettiği belirtildi. Recep Niyaz ve Mustafa Yumlu idman çalışmalarına katılmadı.

Bu arada teknik heyet, futbolcular ve kulüp çalışanları tesislerde korona virüs testi uygulandı.

Yorumlara Git

Koltuk hırsı Özgür’ü dibe götürüyor: Kamyon kasasında cılız miting

Prof. Dr. Hayati Develi 28 Şubat anısını anlattı! ‘Başörtülü öğrenci gelirse dersten atın’

İran Ordusu'ndan ABD ve İsrail'i korkutan açıklama!

Çok sayıda gözaltı var! Irak parlamentosuna yolsuzluk operasyonu

Şaibeli delegelerle baskın kurultay hayal oldu