AKİT MENÜ

Spor

Saint-Etienneli 3 futbolcuda koronavirüs tespit edildi

ANKARA (AA) - Fransa Birinci Futbol Ligi (Ligue 1) ekibi Saint-Etienne'de 3'ü futbolcu 5 kişide yeni tip koronavirüs (Kovid-19) tespit edildi.

Kulüpten yapılan açıklamada, futbolcu ve kulüp çalışanlarının dün Kovid-19 testinden geçirildiği belirtildi.

Frasız ekibinde 3'ü futbolcu 5 kişinin test sonuçlarının pozitif çıktığı ve bu isimlerin evlerinde karantinaya girdiği kaydedildi.

Takımın sağlık protokolleri çerçevesinde cuma günü antrenmanlara devam edileceği bildirildi.

Fransa'da salgın nedeniyle 2019-2020 sezonu sonlandırılırken Ligue 1 lideri Paris Saint-Germain (PSG) şampiyon ilan edilmişti.

Yorumlara Git

Koltuk hırsı Özgür’ü dibe götürüyor: Kamyon kasasında cılız miting

Prof. Dr. Hayati Develi 28 Şubat anısını anlattı! ‘Başörtülü öğrenci gelirse dersten atın’

İran Ordusu'ndan ABD ve İsrail'i korkutan açıklama!

Çok sayıda gözaltı var! Irak parlamentosuna yolsuzluk operasyonu

Şaibeli delegelerle baskın kurultay hayal oldu