AKİT MENÜ

Spor

Türkiye Tenis Federasyonu, il temsilcilerinin çevrim içi toplantı görüşmelerini raporladı

ANKARA (AA) - Türkiye Tenis Federasyonu (TSF), il temsilcileri tarafından çevrim içi düzenlenen toplantının görüşmelerini raporladı.

Federasyondan yapılan açıklamada, TSF Başkanı Cengiz Durmuş ve Başkan Vekili Cem Tınaz’ın katılımıyla, 2-5 Haziran tarihlerinde video konferans yöntemiyle gerçekleşen toplantıda tenisin bölgelerdeki durumu ve gelişimine dair görüşülen bilgilerin raporlandığı bildirildi.

Toplantı sonrasında temsilcilerden gelen tesis ve turnuva talepleri doğrultusunda, tenisin bölgelerde ve ülke genelinde daha ileriye taşınabilmesine ilişkin fikir alışverişinde bulunulduğu da belirtildi.


Yorumlara Git

Şaibeli delegelerle baskın kurultay hayal oldu

Yalım, Özgür Özel için helikopter bakmış!

Vurgunun büyüğü asfaltta! Kağıt gibi asfalta fahiş fatura!

Türkiye'nin en büyük 1000 ihracatçısı açıklandı! THY yine Türkiye’yi uçurdu

Araştırmacı Yazar Haluk Özdil’den çarpıcı tespitler! ‘Dünyanın gittiği yer iç açıcı değil’