AKİT MENÜ

Spor

Balıkesirspor 6 haftalık periyoda 3 puanla başlamak istiyor

Teknik direktör Yusuf Şimşek: "Menemenspor karşısına en iyi kadromuzla çıkacağız ve 3 puanı hanemize yazdıracağız"

BALIKESİR (AA) - TFF 1. Lig'in 29. haftasında Ekol Göz Menemenspor'u konuk edecek Ekol Hastanesi Balıkesirspor, maçın hazırlıklarını tamamladı.

Balıkesirspor, yeni tip koronavirüs (Kovid-19) salgını nedeniyle lige verilen aranın ardından ilk maçına yarın çıkacak.

Kulüp tesislerinde yapılan taktik antrenmanıyla Ekol Göz Menemenspor karşılaşmasının hazırlıklarını tamamlayan Balıkesirspor'da sakatlığı bulunan Otoo, idmanda yer almadı.

Teknik direktör Yusuf Şimşek, AA muhabirine yaptığı açıklamada, kalan 6 haftada öncelikle ilk maçı kazanarak yola devam etmek istediklerini söyledi.

Lige verilen arayı iyi değerlendirdiklerine inandığını belirten Şimşek, "Kalan haftalarda genç oyuncularımızdan kesinlikle faydalanacağız ancak tamamen gençlerle çıkacağız diye bir durum yok. Ligin sonuna kadar alabildiğimiz kadar puan almak niyetindeyiz. Menemenspor karşısına en iyi kadromuzla çıkacağız ve 3 puanı hanemize yazdıracağız." diye konuştu.

Yorumlara Git

Şaibeli delegelerle baskın kurultay hayal oldu

Yalım, Özgür Özel için helikopter bakmış!

Vurgunun büyüğü asfaltta! Kağıt gibi asfalta fahiş fatura!

Türkiye'nin en büyük 1000 ihracatçısı açıklandı! THY yine Türkiye’yi uçurdu

Araştırmacı Yazar Haluk Özdil’den çarpıcı tespitler! ‘Dünyanın gittiği yer iç açıcı değil’