AKİT MENÜ

Ekonomi

Hadim’de kiraz alım merkezi ihalesi yapıldı

Konya’nın Hadim ilçesinde belediyeye ait kiraz alım merkezindeki dükkanların ihalesi yapıldı.

Konya’nın Hadim ilçesinde belediyeye ait kiraz alım merkezindeki dükkanların ihalesi yapıldı.


Belediye toplantı salonunda gerçekleştirilen ihalede 20 dükkan ve 1 büfe açık artırma usulü ile kiraya verildi. Hadim Belediye Başkanı ve Komisyon Başkanı Ahmet Hadimioğlu, ihaleye Türkiye’nin en büyük meyve ve sebze ihracatçılarının katıldığını söyledi. İhaleye uluslararası firmaların da ilgi duyduğunu belirten Hadimioğlu, “İlçemizden 45 ülkeye yaklaşık 20 bin ton kiraz ihracatı yapılmaktadır. Üreticilerimiz ve ihracat yapan firmaların daha uygun şartlarda alım-satım yapabilmesi için Çobanağacık mevkisine belediyemizce kiraz alım merkezi yapıldı. Bugün içerisinde 20 dükkan ve büfenin yapıldığı dükkanların ihalesini gerçekleştirdik. İhaleyi alanlara ve üreticilerimize hayırlı olmasını temenni ediyorum" dedi.

Yorumlara Git

"Tekstil gözden çıkarıldı mı?" Bakan Bolat'tan çok net cevap

CHP'de vicdanları sızlatan rezalet! Eski vekil Fahrettin Üstün öz annesini ve bakıcısını eve kilitleyip darp etti!

Tesettürlü genç kızlara sözlü taciz cezasız kalmadı

Trump'tan küstah İran açıklaması! Savaş çok iyi gidiyor ve büyük farkla kazanıyoruz!

Kemalist tayfa şok! Halil Ergün: Ben Atatürkçü olmadım hiç! Bu ülkede her haltı onlar yedi