AKİT MENÜ

Ekonomi

Sodexo ve Uyumsoft'tan iş birliği

İş birliği kapsamında Sodexo'lu işletmeler e-Fatura ve e-Arşiv sistemine geçerken yüzde 55 indirim ve ilk 3 ay ücretsiz kullanım imkanından faydalanacak

İSTANBUL (AA) - Sodexo ve Uyumsoft'un iş birliği çerçevesinde, Sodexo müşterileri ve üye iş yerleri e-fatura ve e-arşiv'e ayda 40 TL'den başlayan fiyatlarla geçip, ilk 3 ay ücret ödemiyor.

Sodexo'dan yapılan açıklamaya göre, değişen iş koşullarına uyum sağlayan Sodexo, restoranların ve işletmelerin dijital dönüşümüne destek oluyor.

Buna göre, Temmuz ayı itibarıyla kurumlara getirilen e-fatura ve e-arşiv zorunluluğu kapsamında Uyumsoft ile iş birliğine giden Sodexo, bu geçiş sürecinde müşterilerine ve üye iş yerlerine özel avantajlar sunuyor.

İş birliği kapsamında Sodexo'lu işletmeler e-fatura ve e-arşiv sistemine geçerken yüzde 55 indirim ve ilk 3 ay ücretsiz kullanım imkanından faydalanacak.



Yorumlara Git

"Tekstil gözden çıkarıldı mı?" Bakan Bolat'tan çok net cevap

CHP'de vicdanları sızlatan rezalet! Eski vekil Fahrettin Üstün öz annesini ve bakıcısını eve kilitleyip darp etti!

Tesettürlü genç kızlara sözlü taciz cezasız kalmadı

Trump'tan küstah İran açıklaması! Savaş çok iyi gidiyor ve büyük farkla kazanıyoruz!

Kemalist tayfa şok! Halil Ergün: Ben Atatürkçü olmadım hiç! Bu ülkede her haltı onlar yedi