AKİT MENÜ

Spor

Denizli Valisi Atik, Denizli Beşiktaşlılar Derneği üyelerini kabul etti

DENİZLİ (AA) - Denizli Valisi Ali Fuat Atik, Denizli Beşiktaşlılar Derneği Başkanı Bora Sever ile yönetim kurulu üyelerini makamında kabul etti.

Dernek başkanı Sever, ziyarette Vali Atik'e "61" numaralı ve üzerinde "Ali Fuat Atik" yazılı Beşiktaş forması hediye etti.

Vali Atik, ziyaretle ilgili fotoğrafı sosyal medya hesabından paylaşırken, "Denizli Valisi olarak elbette ki Denizlispor taraftarıyım. Hafta sonu oynanacak müsabakada rakibimiz olan Beşiktaş camiasına başarılar diliyorum. Denizli olarak misafirperverliğimizi göstereceğiz." ifadelerini kullandı.

Yorumlara Git

Şaibeli delegelerle baskın kurultay hayal oldu

Yalım, Özgür Özel için helikopter bakmış!

Vurgunun büyüğü asfaltta! Kağıt gibi asfalta fahiş fatura!

Türkiye'nin en büyük 1000 ihracatçısı açıklandı! THY yine Türkiye’yi uçurdu

Araştırmacı Yazar Haluk Özdil’den çarpıcı tespitler! ‘Dünyanın gittiği yer iç açıcı değil’