AKİT MENÜ

Spor

Erzurum'da TFF 1. Lig maçı öncesi stat görevlilerine Kovid-19 testi yapıldı

ERZURUM (AA) - TFF 1.Lig'in 29. haftasında yarın oynanacak Büyükşehir Belediye Erzurumspor-Eskişehirspor karşılaşmasında görevli stat personeline yeni tip koronavirüs (Kovid-19) testi yapıldı.

Koronavirüs önlemleri kapsamında Türkiye Futbol Federasyonunun karşılaşmalarla ilgili aldığı karar doğrultusunda Kazım Karabekir Stadı'nda yarın saat 20.00'de oynanacak Büyükşehir Belediye Erzurumspor-Eskişehirspor maçında görevli yaklaşık 25 personel statta Kovid-19 testinden geçti.

Maçta görevli tüm personelin Kovid-19 testleri negatif çıktı.

Gençlik ve Spor İl Müdürü Fuat Taşkesenligil, tüm dünyayı etkisi altına alan koronavirüs salgını nedeniyle Büyükşehir Belediye Erzurumspor-Eskişehir maçında görev alacak personel ile stat çalışanlarının Kovid-19 testi yaptırdığını belirterek, "Futbola dönüş protokolü kapsamında Sağlık Bakanlığı ve TFF ortak hareket ediyoruz. Personelimizin test sonuçları negatif çıktı. Bu da bizleri sevindirdi." diye konuştu.

Yorumlara Git

Şaibeli delegelerle baskın kurultay hayal oldu

Yalım, Özgür Özel için helikopter bakmış!

Vurgunun büyüğü asfaltta! Kağıt gibi asfalta fahiş fatura!

Türkiye'nin en büyük 1000 ihracatçısı açıklandı! THY yine Türkiye’yi uçurdu

Araştırmacı Yazar Haluk Özdil’den çarpıcı tespitler! ‘Dünyanın gittiği yer iç açıcı değil’