AKİT MENÜ

Spor

Seyircisiz oynanan Başakşehir-Ankaragücü maçında 'yok artık' dedirten olay

Süper Lig'în 28. haftasında Başakşehir'in Ankaragücü'nü 2-1 mağlup ettiği maçta ev sahibi ekipten Demba Ba'ya su şişesi fırlatıldı. Seyircisiz maçta böyle bir olayın meydana gelmesi 'yok artık' dedirtti.

Koronavirüs nedeniyle seyircinin alınmadığı Ankaragücü-Başakşehir maçında Başakşehirli Demba Ba'ya tribünden su şişesi geldi.

Başakşehir'in deplasmanda Ankaragücü'nü geriden gelerek 2-1 yendiği maçta oldukça ilginç bir olay yaşandı.

Mücadelenin 56. dakikasında oyundan alınan ve maçı yedek kulübesinde tamamlayan Demba Ba'ya seyircisiz karşılaşmada tribünden su şişesi atıldı.

Karşılaşmanın son anlarında yaşanan bu olay sonrasında yayıncı kuruluş yıldız futbolcunun sağlık durumunda herhangi bir sorun olmadığını aktardı.

Yorumlara Git

Katil İsrail Gazze'de vahşetin sınırlarını zorluyor: İşgal alanı genişledi

Sarı şeytan Trump’tan Dünyayı ayağa kaldıran tehdit: Eğer bu olursa İran diye bir ülke kalmaz

Kongrede ortalık çok fena karıştı! Ahmet Davutoğlu’nu hiç bu kadar sinirli görmediniz

CHP'de ortalık yangın yeri! Kılıçdaroğlu, Özgür Özel'i görevden aldı!

Bakan müjdeyi verdi! İstanbul'da bir ilk olacak: TOKİ'den 15 bin kiralık konut!