AKİT MENÜ

Spor

Hatayspor'dan, Akhisarspor'a "geçmiş olsun" mesajı

HATAY (AA) - TFF 1. Lig ekibi Hatayspor, yeni tip koronavirüs testleri pozitif çıkan teknik direktör Yılmaz Vural, 3 futbolcu, 1 antrenör ile 7 kulüp çalışanı için Akhisarspor'a "geçmiş olsun" mesajı yayımladı.

Bordo Beyazlı kulübün Twitter hesabından yayımlanan mesajda, "Yeni tip koronavirüs testleri pozitif çıkan Akhisarspor teknik ekibine, futbolcularına ve personeline geçmiş olsun dileklerimizi iletiyor, bir an önce sağlıklarına kavuşmalarını temenni ediyoruz." ifadesi kullanıldı.

Hatayspor teknik direktörü Mehmet Altıparmak da, Akhisarspor’un teknik direktörü, futbolcu ve antrenörüne ve kulüp çalışanlarına yayımladığı mesajla, geçmiş olsun dileklerini iletti.

Yorumlara Git

Kongrede ortalık çok fena karıştı! Ahmet Davutoğlu’nu hiç bu kadar sinirli görmediniz

CHP'de ortalık yangın yeri! Kılıçdaroğlu, Özgür Özel'i görevden aldı!

Bakan müjdeyi verdi! İstanbul'da bir ilk olacak: TOKİ'den 15 bin kiralık konut!

Akit sapıkları 'hedef' aldı, rota değişti! Pedofili sapık LGBT gemisi Türkiye'ye gelemeyecek!

Rusya'yla yakınlaştı, Fransa ile ilişkilerini kopardı