AKİT MENÜ

Spor

Trabzonspor'da Kovid-19 testleri negatif çıktı

TRABZON (AA) - Trabzonspor'da yöneticiler, teknik ekip ve sporculara uygulanan yeni tip koronavirüs (Kovid-19) testlerinin negatif çıktığı duyuruldu.

Bordo-mavili kulübün internet sitesinde yer alan açıklamada, "Başkanımız Ahmet Ağaoğlu ve yönetim kurulu üyelerimizin yanı sıra futbolcu kadromuz, teknik heyetimiz ve çalışanlarımıza her hafta rutin olarak uyguladığımız Kovid-19 testlerinin dokuzuncusu yapılmış ve pozitif vakaya rastlanmamıştır." ifadesine yer verildi.




Yorumlara Git

Bakan müjdeyi verdi! İstanbul'da bir ilk olacak: TOKİ'den 15 bin kiralık konut!

Akit sapıkları 'hedef' aldı, rota değişti! Pedofili sapık LGBT gemisi Türkiye'ye gelemeyecek!

Rusya'yla yakınlaştı, Fransa ile ilişkilerini kopardı

Sıcaklıklar sebebiyle trafik ışıkları eridi

İran iki ülkeyi aynı anda vurdu!